Roadshow nieuwe Mégane Coupé-Cabriolet
Opdracht:
Bedenk voor ons een plan om de nieuwe Renault Mégane Coupé-Cabriolet volop onder de aandacht te brengen in het hele land, als extra aandachtsgebied naast TV en radio commercials.
Face Two heeft voor Renault Nederland gedurende 6 weken een roadshow georganiseerd. Het ging om de introductie van de nieuwe Mégane Coupé-Cabriolet in Nederland. Samen met Renault Nederland heeft Face Two er voor gezorgd dat alle grote en middelgrote Renault dealers in Nederland (34 stuks), van Groningen tot Zeeland, 2 rijdende en 1 showroomauto tot haar beschikking kregen. Face Two heeft het concept bedacht en geheel uitgevoerd. Een nieuwe wijze om de auto’s te vervoeren, niet per transportwagen, maar door de inzet van studenten die de Cabriolets naar de dealers reden. De studenten bleven vervolgens de dag(en) bij de dealers om hen te ondersteunen! Wij hebben de inventarisatie en de logistieke planning gemaakt. Daarnaast was Face Two verantwoordelijk voor de uitvoering van het concept bij de dealers. We hebben alle contacten met de dealers onderhouden, alle materialen verzorgd zodat het voorjaarsthema (picknickmanden, gras, bloemen, banners etc.) bij allen tot uiting kwam en gezorgd dat alle dagen bij de diverse dealers vlekkeloos verliepen. Renault Nederland was zeer tevreden over de organisatie, uitwerking en het resultaat van deze sprankelende roadshow!
Roadshow ingezet bij 34 dealers